Top

Veelgestelde vragen

Bestellen

Nadat u een bestelling hebt afgerond bij Hofma.nl, krijgt u binnen enkele ogenblikken een automatische bevestiging via het opgegeven e-mailadres. Controleer of alle gegeven hier juist zijn vermeld. Mocht u geen bevestiging krijgen neemt u dan contact op met 0512 513073.

Betalen

Daarnaast ontvangt u ook een betaalbevestiging. Dit is het bewijs dat u betaald heeft en dat Hofma.nl het geld ontvangen heeft. Het verschilt per betaalmethode wanneer u de betaalbevestiging krijgt. Heeft u via de iDEAL betaald in de webshop ontvangt u gelijk de betaalbevestiging. Wanneer u ervoor kiest om per bank te betalen krijgt u zodra het bedrag binnen is een betaalbevestiging. Het is ook mogelijk om te kiezen voor betalen bij afhalen in de winkel. U kunt kiezen om contant of met PIN te betalen. Voor creditcardbetalingen in de winkel rekenen een wij een toeslag van 5% van het aankoopbedrag.


De betalingen op onze webshop worden verzorgd door de Sisow in een beveiligde omgeving. Betalen via Sisow die via Bancontact/MisterCash (België) verlopen worden belast met 2% van het aankoopbedrag. Bij creditcardbetalingen (VISA of MASTERCARD) wordt 3% over het aankoopbedrag extra in rekening gebracht.

Verzenden

Wanneer uw bestelling klaarstaat voor verzending krijgt u een Track&Trace code van PostNL. Televisies in een doos hoger dan 78cm (en zwaarder dan 30kg worden met Electronics Logistics naar u verzonden. Af en toe komt het voor dat een medewerker van Hofma.nl zelf uw bestelling komt bezorgen.

Mocht u zelf de order willen komen ophalen dan kan dit natuurlijk ook. Als uw order klaarstaat nemen wij contact met u op zodat u niet voor niets rijdt.

Voor verzending naar het buitenland gelden ander verwerkingstijden, neemt u hiervoor alstublieft eerst contact met ons op.

Bestelling wijzigen/annuleren

Wilt u een geplaatste bestelling wijzigen of annuleren? Neem dan contact op de medewerkers van Hofma.nl, deze voeren dan voor u de wijziging door.

Wilt u uw bestelling annuleren terwijl uw bestelling al naar u onderweg is? Weiger dan het pakket zodra de bezorger bij u aan de deur komt. Het pakket komt dan bij ons terug, waarna wij contact met u opnemen voor de verdere afhandeling van de door u geweigerde bestelling.

Het annuleren/weigeren van een bestelling is gratis. Als u een pakket hebt geaccepteerd bij de postbode, zijn de kosten voor de retourzending voor eigen rekening.

14 dagen bedenktijd

Producten die bij aankomst defect zijn of binnen 14 dagen kapot gaan, kunnen kosteloos geretourneerd worden. De 'afkoelingsperiode' is een recht van iedere consument en is geldig op alle bestellingen voor consumenten.

Installeren

Bestelde producten kunt u ook door onze eigen monteur laten bezorgen en installeren, hierbij kunt u denken aan ophangen van grote schermen of het plaatsen van meubelen. De kosten hiervoor zijn afhankelijk afstand, tijd en wat er moet gebeuren.
Neemt u hiervoor alstublieft contact met ons op of komt u hiervoor naar onze winkel. Wij kunnen dan een realistisch beeld geven van de kosten. Lees hier verder

Defecte producten
Indien uw product defect is neemt u dan contact met ons op, het product kan ter reparatie in onze winkel aangeboden worden of u kunt het aan onze reparatiedienst opsturen.
Voor televisie's groter dan 110 cm geven de meeste merken aan huis service, zij maken in dat geval direct met u een afspraak voor een service bezoek. Mocht u het juiste telefoonnummer niet kunnen vinden, neem dan even contact met ons op.

Voor Bose Premium producten geldt dat er een monteur van ons bedrijf bij u aan huis komt, mocht het probleem ter plaatse te verhelpen zijn zal dit ook direct gedaan worden. Mocht dit niet mogelijk zijn dan neemt onze monteur het defecte product mee om het door Bose Service te laten repareren. Als het product klaar is wordt het weer bij u aangesloten.